Renkler Met.siyah-füme, beyaz-met.gümüş, k.gri-gümüş, altın sarısı-siyah renklerinde satışa sunulmakta. Motor Tipi 4-zamanlı, DOHC, elektronik yakıt enjeksiyonu, SDTV, 4-silindir, 8 enjektörlü, iridyum bujiler Supaplar 4, silindir başına Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı Silindir hacmi 1340 cm3 Çap 81,0 mm Strok 65,0 mm Sıkıştırma oranı 12,5 : 1 Maksimum güç 200 hp / 9500 dd (A-B-C üç kademeli seçim kumandalı) S-DMS Maksimum tork 154,6 Nm / 7200 dd Tipi Zincirli Şanzıman sıralaması 6-vites Elektrik Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü) Çalıştırma sistemi Elektrikli marş İmmobilizer Ölçüler ve kuru ağırlık Toplam uzunluk 2190 mm Toplam genişlik 735 mm Toplam yükseklik 1165 mm Aks arası mesafe 1480 mm Zeminden yükseklik 120 mm Sele yüksekliği 805 mm Çalışır ağırlık 260 kg Yakıt depo kapasitesi 21 Litre Ön süspansiyon Sıkıştırma, sekme ve yay ön yükleme ayarlı başaşağı teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı Arka süspansiyon Eklem tip, sıkıştırma, sekme ve yay ön yükleme ayarlı Mono-Amortisör, helezon yay, yağ sıkıştırmalı Ön fren Çift disk Arka fren Disk Ön lastik ölçüsü 120/70ZR17 M/C (58W) Tubeless Arka lastik ölçüsü 190/50ZR17 M/C (73W) Tubeless olarak yapılmış.
Suzuki Hayabusa üretilmeye başladığı 1999 yılından bu yana tüm dünyada büyük ilgi gördü. Şu an bile efsane olarak kabul edilen bu motosikletin rakipleri asla Hayabusa’nın başarısına ulaşamadı. Güçlü motoru, dengeli sürüş karakteri ve etkileyici dizaynı ile her motorcunun kalbinde olan bir motosiklet olarak kaldı.
Motorun hacmi 2mm strok artırımı ile 1340cc ye çıkmış. Üstten çift eksantrik (DOHC) ve dar açılı (14 derece) konumlandırılmış 16 süper hafif titanyum subap ile yanma odası verimi yükseltilmiş. Hacim artışına destek ve daha iyi besleme için yeni Suzuki SDTV (Suzuki Çift Besleme Kelebeği) yakıt akıtma sistemi kullanılmış. Sistem daha dengeli hava-yakıt karışımını silindirlere göndererek her devirde uygun değerde besleme ile tork ve güç artışı sağlıyor.
Sistemle beraber RAM Air Intake sistemi ve geniş hava filtre kabı kullanılmış. RAM Air sistemi ile motora direkt soğuk hava girişinin sağlanmış. Geniş hava filtre kabıyla ani gaz isteklerinde motorun iyi nefes alması sağlanarak performans arttırılmış.6 ileri vites kutusunda yeni geri tork limitli debriyaj balatası kullanımı ile daha yumuşak ve kontrollü vites düşürümü sağlamış.
http://www.youtube.com/v/r_cYYDooVLw