Karın Kası Yapmak

Bu forum spora yeni başlayanlar yada başlama arzusunda olanlar için açılmıştır. Aklınıza takılan tüm soruları sorun. Tabii soru sormadan önce sitedeki yazıları ve daha önce sorulmuş soruları ve cevapları okuyunuz!

Moderatör: murat tahan

jozzef
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 12
Kayıt: Haziran 25th 2008, 23:05

Karın Kası Yapmak

Mesajgönderen jozzef » Temmuz 22nd 2008, 11:06

Yaklaşık 1.5 aydır spor salonuna gidiyorum. Kol, gögüs, omuzdaki gelişmelerden memnunum. Kilom 65, boyum 1.75. 70-75 arası bir kiloya ulaşmak istiyorum. Yemeye başladıkça farkettim de göbek oluşmaya başladı ve mekikten başka harekette bilmiyorum; karın kası yapacak veya karındaki yağları yakacak. Beslenmem de sabit tutmaya çalıştığım 3 şey var. Günde 1 su bardağı pekmez, 5 yumurta ( 3 sabah + 2 akşam), 0.5lt süt. Geri kalanını artık evde ne bulursam yiyorum fakat daha çok peynir ve yoğurta yönelik besleniyorum. Günde daha çok öğün yapmayı düşünüyorum fakat az da olsa göbek oluşmaya başlaması beni korkutmaya başladı.
Şimdi sizce, beslenmeme mutlaka eklemem gereken birşey var mı?
Karın kası hakkında forumda çok arama yaptım ama istediğimi bulamadım. Karın kası yapmak için ne yapmalıyım? Mekik dışında önereceğiniz haraketler nelerdir? Bu arada 2 günde 1 bodye gidiyorum.
Çok Teşekkür Ederim.
İyi günler

Kullanıcı avatarı
turkish_arnold
forumdostu
forumdostu
Mesajlar: 488
Kayıt: Mart 12th 2008, 22:06
Konum: kütahya/simav
İletişim:

Mesajgönderen turkish_arnold » Temmuz 22nd 2008, 11:16

forumu araştır baklava çıkarmak için 10 larca yazı var abi.........

Resim

Kullanıcı avatarı
Anıl Atabey
VIP
VIP
Mesajlar: 1057
Kayıt: Şubat 24th 2008, 22:05
Konum: Samsun/Kayseri

Mesajgönderen Anıl Atabey » Temmuz 22nd 2008, 12:56

karbonhidratı biraz azalt proteini arttır yagı kes antreman sonları biraz kardio yap.. denlice sehpasında crunch yap yawas yawas farkı anlicaksın

Kullanıcı avatarı
savasaktulum
VIP
VIP
Mesajlar: 753
Kayıt: Şubat 6th 2007, 16:07
Konum: istanbul-konya:)

Mesajgönderen savasaktulum » Temmuz 22nd 2008, 13:14

sen bulk tamısın definasyonda mı birincisi yeni başlamıssın once iyi bir bulk yap devamet yoluna dah ayenisin ikincisi temiz beselen büyüme donemindeyım diye ole patates kızartması mantı,cips kola ole abartma yoksa diyet işkence olur..karın kası çalısmadan ziyade diyetle belli olur

Kullanıcı avatarı
Anıl Atabey
VIP
VIP
Mesajlar: 1057
Kayıt: Şubat 24th 2008, 22:05
Konum: Samsun/Kayseri

Mesajgönderen Anıl Atabey » Temmuz 22nd 2008, 13:20

zaten hareketi önermeden önce karbonhidratı azaltmasını proteini arttırmasını yagı kesmesini yagı kes derken tamamen kesemiyecegin için kes dedim yanı gerekli yagı bi sekilde sen kestim desende alıcaksındır.. önce karın kasım cıksın sonra yagsız sekilde buyurum dıosan bunu uygula yoq once buyum sonra karın kası cıkartırım dıorsan sen bilirsn

Kullanıcı avatarı
TRUST
VIP
VIP
Mesajlar: 8516
Kayıt: Temmuz 30th 2007, 16:14
Konum: Ankara

Mesajgönderen TRUST » Temmuz 22nd 2008, 13:36

ilk önce kilo alıp sonra aldığın kiyoyu vereceksin en ideali bu... yağsız kas almak öyle kolaydeğil. + 5-10 kilo kas yapmak nereden baksan 2 yılını alır en az.

jozzef
Yeni Üye
Yeni Üye
Mesajlar: 12
Kayıt: Haziran 25th 2008, 23:05

Mesajgönderen jozzef » Temmuz 22nd 2008, 19:54

Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Şimdi hocam "baklava çıkarmak" diye arattığımda tek bu başlık çıktı. Karın kası yapmak konusunda yaptığım aramalarda bir kaç beslenme programı gördüm. Onları inceleyeceğim. Bulk ve definasyon kelimelerinin teknik anlamını bilmiyorum ama amacım baklava çıkarmak. Abur-cuburlarla beslenmem. Kola bile az içerim, genelde meyve suyu. Kardio koşu filan anlamındaysa başlarken, ısınma turunda, yapıyorum; ancak "denlice sehpasında crunch yapmak" ne demek pek bir fikrim yok.
Yardımlarınız için tekrar çok teşekkürler ederim.
İyi Akşamlar.

Kullanıcı avatarı
CapoeiraMAN*
forumdostu
forumdostu
Mesajlar: 379
Kayıt: Nisan 26th 2008, 13:04
Konum: Bağdat Caddesi @ 34
İletişim:

Mesajgönderen CapoeiraMAN* » Temmuz 22nd 2008, 21:40

Baklavaları Çıkartan Beslenme Programı :
http://www.vucutcu.com/forum3/viewtopic.php?t=11276
bilginize..

AbsoluteMuscle
BB FAN
BB FAN
Mesajlar: 179
Kayıt: Mart 22nd 2008, 15:00

Mesajgönderen AbsoluteMuscle » Temmuz 22nd 2008, 21:44

diyet diyet yagdan uzak dur kardıo yap

Kullanıcı avatarı
iko
forumdostu
forumdostu
Mesajlar: 409
Kayıt: Temmuz 20th 2008, 14:13
Konum: "İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı"

Mesajgönderen iko » Temmuz 22nd 2008, 23:08

İsteğimiz aynı olduğu için seninle tecrübelerimi paylaşmak isterim.Yaklaşık 5 aydır bu sporu yapıyorum.İlk başta yukarıda bazı arkadaşlarında bahsettiği gibi önce bulk sonra define olmayı düşünüyordum.Yaklaşık 3 ayda öyle çalıştım.Boyum 1.75 kilom 70 di,kilom 75 çıktı genel itibariyle vücudum buyudu fakat body fat oranım da %15 den %19 çıktı tabi ben böyle bir vucut istemiyordum.Programı değiştirdim önce define olup,define bir şekilde yavaş yavaş büyümeye çalışıyorum 2 aydır,kilom şuan 68 body fat %12.8 4 tane baklava gözüküyor.Kollar ve göğüs ve omuzlarda yavaş yavaş çizgileriyle gözükmeye başladı.Hedefim %7 ye düşürmek body fat'i ve aynı zamanda da kilomu 75 çıkarmak.Ha nasıl çalışıyorum sen sormadan ben bahsedeyim,haftada 3 gün ağırlık,2 günde kardio ve abdonomial çalışıyorum.Normal cardio yapmıyorum,HIIT diye bir olay var.Acılım high intensy interval training temel prensibi nabzı belli bir seviyeye çıkartıp tekrar indirerek,metabolizmayı gun boyunca yukseltmek ve bu şekilde kanda serbest şekilde bulunan yağ hücrelerini mitokondri lerde harcamak.Tabi bunun öncesinde resistance traning yani abdonomial'ları 6 farklı hareket ile 25 tekrar x 4 yapıyorum.Eğer önce hiit sonra r.t yapar isen verim düşecektir.Sonuçlar yukarda yazdığım gibi,tabi bu kendi vücudum için denemeler ve biraz araştırma ile bulduğum program bende işe yarıyor,tabi bu işin bilenleri belki farklı birşey de önerebilir.Ha son olarak bir çok arkadaş bahsetmiş beslenme bu işin %60'ı bence.Saygılar...


“Vücut Geliştirme Yeni Başlayanlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir